Uppträde på Brunnsgården

Kände att det var min tur att skriva idag. Det är bara jag och någon till som inte skrivit och de andra har börjat tjata :p Idag var vi på Brunnsgården och lussade och det var jättemysigt. Alla gamlingar satt runt borden och lyssnade på oss. Det var så himla mysigt. Det var tydligen flera av oss som blev lite tårögda när vi sjöng, haha. Men då har vi i alla fall klarat av första framträdandet nu. Imorgon är det Ljungberga och något i Lagan som väntar. Det har verkligen dragit igång nu. Fast vi är alla lite oroliga över hur det ska gå när vi är ute och lussar. Vi ska ju sjunga alla låtarna utan piano! Det kommer bli skitsvårt att träffa alla toner rätt i alla stämmor. Vi kanske verkligen gör bort oss, haha. Bli kända som de som inte kunde träffa en ton :p Fast det tror jag inte, det går säkert bra. Man är bara nervös nu innan.
Vi fick fika på Brunnsgården idag också. Massa pepparkakor och godis. Ska vi få så mycket på varje ställe kommer vi rulla fram när Lucia är över, haha. Men det var väldigt omtänksamt. Och gott var det också. Jag hoppas att jag inte var den enda som smög ner några kolor i fickan innan jag gick :P

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag smög inte ner några kolor iaf;)

2009-12-09 @ 19:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0