Radiointervju!

Igår blev vi intervjuade och sjöng en liten truddelutt i radio ljungby. Så är det när man är kändis vettu! Dock sa vi väll inte sa mkt. Ungefär "kul", "det var kul", "kul". Borde kanske slängt till med ett "roligt" istället också ^^
Innan radiointervjun var vi och köpte present till Sven-Inge och Martina och sedan var vi alla och fikade på roddys som vanligt och Sven-Inge och Martina fick sina presenter och de verkade nöjda och glada :)

Sen i bilen när Sven-Inge körde hem oss, då det bara var jag och Nicolina kvar, hörde vi "Vår julskinka har rymt". Vi hade då en liten idé att vi sjunger denna när vi ska ut hit till Odensjö och så kan Elina vara gris :)
Säger ni om det?



                                                                                                                                                 /Agnes


Kommentarer
Postat av: Louise

Elina gris! ja för fan jag är på;)

2009-12-24 @ 00:16:37
Postat av: vickan

haha jag kan se det framför mig!xD underbart! sicken idé ;D

2009-12-24 @ 00:41:44
Postat av: agnes

tycker med det var en väldigt bra idé :D

2009-12-24 @ 22:53:48
Postat av: Martina

Tack så jättemycket för blommorna och gottiset! Blev väldigt överraskad! Den bästa lönen är ändå att ni har haft det roligt.

2009-12-28 @ 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0