Genrep!

Genrepet idag gick förvånasvärt bra. Vi har överträffat oss själva! Inte blev vi störda av lilla fladdermusen idag heller som satt tyst och stilla högt uppe i taket som en liten boll under hela övningen. Vi får hoppas att fladdermusen är helt borta tills imorgon så han inte får ett sånt ryck som igår haha och får för sig att attackera bland alla ljus. 
Vrålhungriga efter genrepet tog vi en fika. Jag röstade för roddys med vissa tyckte att storgatan är så himla mkt bättre. Jo visst. Fick en paj hård som sten! Kunde nog kastat freesby med den eller typ diskuss. Efter att lyckas skära bort små bitar med all min kraft, avsmak, velande och övertalning bestämde jag att mig för att NÄE jag tänker inte äta den här hårda, äckliga, brända pajen. Kunden vet alltid ju bäst. Sagt och gjort gick jag upp och bad om en ny för den här är en aning hård. Lång tid tog det innan jag fick den nya! Brossan som skulle hämta mig hann komma ner och prata en stund medan jag tryckte i mig den nu mjuka, goda pajen. Fick i alla fall en pepparkaka med så då blev jag snäll och glad igen. :)

/Agnes


Lucialinnen också, sen så:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0