FINN 5 FEL el FINN NÅGOT RÄTT?

Varje gång vi ska lussa så händer alltid allt Nicolina, så ska jag lägga upp en bild och berätta om några av hennes skönhetsmissar;)

1. Hennes krans stinker kattpiss ( vilket jag får lida av för att jag står jämte!!)
2. SvenInge sa till oss minst 2-3 gånger om att vi INTE ska glömma att stryka våra röda band. Gissa vem som kommer med ett rynkigt band till kröningen, om inte Nicolina?
3. Hon har massa svarta fläckar på sitt lucialinne, eftersom hon ha dragit ljuset mot det
4. Hon skrattar åt gamla sjungande tanter,vilket gör att hon inte kan sjunga
5. Hon glömmer att knäppa sitt linne gång på gång

Så nu vet vi alla lite om henne:D




/ Elina

Finn 5 rätt !
Hmm finns inte ett ända rätt när det gäller Elina:)





Okej okej vi ska sluta med dom oseriösa inläggen haha (NOT)
Just nu har vi en liten rast emellan lussandet på sjukhuset & terazza senare i kväll, jag o Elina är faktiskt duktiga och passar på att träna, medan Louise & Vickan har fullt upp med esteternas jul&lucia framträdande :)

// Nicolina


Kommentarer
Postat av: Nicolina E-Å

Maa haha, bästa lucia kandidaten ever:)

nästa inlägg blir finn 10 fel "bild på Elina"

2009-12-11 @ 12:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0