~en resa värd att minnas~

Hejsan alla, nu börjar alla tjata på mig för att jag aldrig skriver så jag skriver väl lite ikväll då=) Nu är vårt uppdrag slutfört. vi har lussat ca 40 lussninga så man kan noga säga att vi kan den förbannade sangta luciasånen rätt ordentligt nu:P haha
Men den här resan har verkligen gått över mina förväntningar, visst va det jobbigt att stiga upp klockan fem på morgonen, och gå på alla avdelningar på sjukhuset, men fy va kul vi har haft, har fått så sjukt många minnen nu som jag kan skratta åt en lång tid fram över. :D Jag kan lova er att det har inte gått en enda dag utan att vi har garvat sönder oss, även om det inte alla gånger va så lämpligt å då tänker jag på när Nicolina å elina skrattade åt gamlingarna:P  tjejer jag kommer verkligen sakna er, men som sagt vi ses ju på tisdag så alla där hem slå på radion så får ni njuta till våra vackra röster:P


                    Ta hand om er...               Kramar från Looouise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0