10/12 Vår dag i bilder :)



  • Idag började vi klockan 14.00 med att åka till Ljungberga för att sjunga och sedan äta lite.Vid 19 åkte vi ut till Lagan. Mer om detta senare... Idag har varit en dag full av skratt !:D    / Vickan

    Såå nu äntligen sätter sig Nicolina (bilden längst ner) för att skriva lite i vår kära&populära LuciaBlogg:) Kan tänka mig att alla har väntat på detta ögonblicket?? haha
    Det är torsdag & bara andra dagen av 6 dagars lussning & det har redan hänt mycket!

    Dagens Händelser
    Elina & jag fick ett skrattanfall mitt under sjungandet & lussandet på Ljungberga när en söt liten tanta hejvillt börjar sjunga med oss i tipp tapp tipp tapp...hahaha skrattar nu bara jag tänker på det, den sovande & högt snarkande tanten på första raden gjorde ju inte oss allvarligare precis, men lite skratt förlänger livet & det är juo passande på ett ålderdomshem:) Sedan bjöd kära Sven-Inge oss på pizza el mitt & Elinas mindre goda val, räksallader... Med lite gottigotti godis åkte vi vidare till vårt nästa uppträdande i Lagan, blev lite chill & jag Vickan & Agnes visade upp våra danser från Judys, vilket visade sig locka fram skratt hos de andra tjejerna haha;) Kl 7 stod vi uppe på scenen inne i missionskyrkan, bra sång av oss men publiken var mindre rolig & blev inga oväntade förstörande skratt så Carina slapp säga till oss denna gång hihi. När kl blev halv 8 och vi trodde att vi skulle bege oss hem, så ville kära kyrkan bjuda på gröt, vilket vi trevliga Lucior (dem kallade oss alla Lucior hihi) inte kunde säga nej till. Inte helt oväntat ringer Elinas mobil, Elina tar samtalet & märker inte att en kvinna börjar prata i en mick & frågar

    - Är det nu någon som vill köpa mer lotter?
    tystnad & så hörs
    - jAA! , allas ögon riktas mot den mobil pratande Elina som inte inser att hon precis tackat ja till att köpa lotter.

    Ett litet Btw
    Min fina gröna krans har börjat lukta kattpiss:/ & så vill vi tacka kyrkan för de fina självstöpta ljusen vi fick, nu slipper vi önska oss sådana i julklapp, eller? hihi

    / Nicolina

Kommentarer
Postat av: hemligt hihi

hallå lucior! läget? själv är det bra, lite trött bara nu så ska nog snart sova, men annars är det lysande. hoppas det är bra med er och att ni fortsätter lussa vidare. Tittade på er på er debut i söndags och det var mycket mysig stämning i kyrkan tack vare er! Ha en bra kväll och tack för en trevlig blogg!

2009-12-10 @ 23:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0